محمد گلزاری دبیر شورای اطلاع رسانی دولت شد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

محمد گلزاری دبیر شورای اطلاع رسانی دولت شد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت طی حکمی، محمد گلزاری را به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی دولت منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 01
کد خبر: ۲۵۶۰۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت طی حکمی، محمد گلزاری را به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی دولت منصوب کرد.

در حکم الیاس حضرتی خطاب به گلزاری آمده است:

با توجه به دانش، تعهد و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم، به عنوان دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب می‌شوید.

کارآمدسازی نظام رسانه‌ای دولت، اطلاع‌رسانی هنرمندانه و تبیین دستاورد‌ها و اقناع افکار عمومی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب (مد ظله‌العالی) به دولت‌ها بوده است و انتظار می‌رود که تحقق مطالبات معظم له در دولت چهاردهم مجدانه پیگیری شود.

سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و انسجام‌بخشی فعالیت‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی دولت از اهم انتظارات از شورای اطلاع‌رسانی دولت است، لذا تدوین نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی دولت، تعامل موثر با تمام ارکان اطلاع‌رسانی درون و بیرون مجموعه دولت، ارتباط مستمر با رسانه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی، انجمن‌ها، استادان، پیشکسوتان و خبرگان عرصه ارتباطات و رسانه، تلاش برای شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی نوین و ارتقاء فعالیت شورای اطلاع رسانی استان‌ها در این دوره مورد انتظار است.

خانواده بزرگ روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کشور در سطوح ملی و استانی از جمله مهم‌ترین ارکان نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی قوه مجریه هستند که تعیین راهبرد‌ها و رویکرد‌ها برای کارآمدی و اثربخشی این مجموعه مهم و موثر نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش همه‌جانبه است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، در انجام شایسته وظایف محوله موفق باشید.

مدیرکلی حوزه "دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت دوازدهم"، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد شاخص تبیین دستاورد‌ها و اقناع افکار عمومی دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و ریاست گروه رسانه و اطلاع رسانی سازمان اداری و استخدامی کشور از جمله سوابق اجرایی گلزاری است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار